Mättast

Så här mätt har jag inte varit på länge!
Började dagen med en sväng på storheden, köpte mej ett par brallor och jag måste verkligen få kritisera alla affärers utbud, alla VILL INTE ha linnen med fjärilar och gulligull på. Vad hände med coola svarta linnen med ett snyggt döskalletryck på lr liknande?! jag kan bli så irriterad!
Sen blev det också julmiddag hos Kerstin, vilket kan förklara det komaliknande stadiet jag befinner mej i nu. Men himla gott var det!:)
 
I fredags (för att börja helgsredovisningen baklänges och tvärsöver) så var jag Fia och några till och bowla, jag förlora dock men jäklarns så kul det va. De där ska vi göra om nån fler gång ;)
Lördag under dagen hände inget speciellt, jag typ sov. Rackarns medicin men under kvällen så for jag hem till Linnea och såg Sex and the city, haha ja alltså dom filmerna är bra!:P
 
Skola i morrn, ny kursstart och vi får väl se hur detta kommer sluta. Förhoppningsvis bra :)
 
Nightyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0