11/12-2012

Undra hur många ord man läser på en vecka då man puggar, skulle vara ganska nyfiket att veta ^^
Har iaf varit väldigt duktig idag, åkte med bussen 06,47 för att komma till skolan tidigt och göra bort lite skoljobb, vilket jag faktiskt gjort!
Sammanfattningarna ja skrev utifrån en boken "ALLMÄNDIDAKTIK" har jag idag fört in idatorn PLUS att jag sitter och antecknar från en film vi skulle ha sett till lektionen idag, men kan erkänna att jag funderar på att ge upp det projektet. Men man kan ju behöva det ?!  aaaaahow :(
Sammanfattningar is the shit för dom kan rädda en som fan under en skrivuppgift, så det kan ju vara värt det, men ack så jobbigt det är!
 
Slutslöat, återgå till filmen.. maaarsch!
 
Kan passa på att bjuda på en bild också, är från storforsens julmarknad. Det måste vara den mysigaste marknaden som finns!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0