Tisdag

God nattens!
Har idag pluggat matte med Sofia och kan ju säga att det idag inte var en sånhär dag så det blev någon framgång direkt. Himla andragradsekvationer.. hur sjutton räknar man roten ur -8?! jag fattar det inte och inte miniräknaren heller för den visar error:P haha
Sen blev det lunch på Café storgatan, kycklingsalsa möööms säger ja bara och så hem och vila lite inför jobbkvällen.
I helg har ja vart ledig och gud så skönt, den helgen behövde jag! Fredag var det matte (andragradens ekvationer var mycket mer logiska under genomgången) och så svängde ja förbi ugglorna och så hem till mor och far där inte ett juta händer=skönt!
Lördag så va de fest hos Marie och David, en lugn och sansad fest. Det enda negativa va ju såklart min nacke som har en skitperiod för tillfället och ger mej huvudvärken från helvetet, men det går väl över.
Söndag hände inte så mycket heller :)
I morrn äre jobbkväll som gäller och för övrigt jobbar jag hela påsken. Hade gärna följt övriga familjen till Gällivare men de får väl bli en annan gång då:)
nåjo.. Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0