Parteey!

Äntligen lördag vilket innebär party, badtunna och massa annat skoj för det är inte vilken dag som helst idag för det är MARIES födelsedaaaaag!
Har precis fixat naglarna och ska bara vänta tills det torkar och sen ska jag packa badkläder och annat som ska med. Mammamu ska hjälpa mej med en fläta i håret så jag ska förbi där också.
Igår vad jag ju med faster och kusiner till staden för att handla diverse saker, och saker blev det ;) Men erkänner att jag inte var det piggaste shopparen på stan, hade ju jobbat natt den natten + att jag jobbade en kort eftermiddag så jag hade ju varit vaken i nästan ett och ett halvt dygn innan ja kom mej i sängen på kvällen och jisses vad skönt det var att lägga skallen på kudden! Skulle önska att detta dygn hade lite fler timmat så ja hade hunnit sova några timmar till.... meeeeen thats life;)
seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0