Onsdag va?

Haha snacka om upp som en sol och ned som en pannkaka! Jag var ju så hurtig att jag faktiskt var på gymmet 7.20 och skönt var det! Dock har min rygg och nacke sagt ifrån ordentligt men jag tänkte ge det några gånger innan jag ser om det är värt det eller inte. Men ialla fall när jag varit på gymmet var min energi slut, low empty så det blev en tupplur. För övrigt verkar det som att min energi går på sparlåga allmänt också, jag är såå trött mest hela tiden och vill egentligen bara sova. Hoppas det vänder snart för jag vill inte vara trött!
Igår hjälpte vi F att flytta också, och jisses vad saker det kan rymmas i ett släp. Hur mycket som helst! Men det är en himla fin lägenhet så jag tror hon kommer trivas bra där:)
Och på fredag  kommer L hem och då blir det stan, ska köpa 2 par skor (vinter såklart) hoppas bara dom finns i lule skulle inte förvåna mej om dom inte fanns just där, men få se hur pigg man är för jag jobbar nämligen natt natten mot fredag, men kanske får energiöverskott efter allt det jag sovit i veckan ;)
Nä rulla tummarna ett tag till nu då tills jobbet kallar, för övrigt har jag varit ledig måndag tisdag och dagen idag så jag har ju börjat klättra på väggarna, nog måste det väll finnas någon avdelning som vill ha mej?!:O
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0