Morrgonpigg!!

Yaahapp ser ut att bli en ledig dag idag också, typiskt då att katta skulle börja stöka före fan på morgonen. Men och andra sidan är det inte varje ledig dag jag kliver upp kl 6:P hehe. Trist väder är det också, synd annars hade det blivit en fin morgonpromenad! Men funderar på att fara och träna, var ju ett tag sedan sist^^ och konstigt nog känner iallafall jag mej hurtigast då jag självmant vaknat före fan på morgonen.
Men nog är hon ganska söt ändå min Disa, hon stökar och lever rövare i sängen så att man ska vakna bara för att komma och sätta sej iknät och mysa då man klivit upp. Men det är väl så med dom små^^
Nåja gymmet var det seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Himla hurtbulle! Tack för att du uppdaterar din blogg nån gång ;)

2011-09-20 @ 16:43:14
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0