Måndag

Måndag igen och helgen går aldeles för snabbt ;P
Lördagen var superkul, badtunna, prat och massa annat.. tuppen fick gala mååånga gånger men blev hes efter ett tag och fick ge upp.. men det va sista nu;) haha Men med badtunna det är synd att det är så sällan för det är ju så skönt! fast på ett sätt kanske det är lika bra för då är det så mycket mer uppskattat ?! men ialla fall en bra kväll:)
Söndag mådde man ju som man förtjäna, lina va förbi en sväng och jag och kisse fick sjuts till m och p där vi va en stund och sen gjorde jag en tidig kväll. Vaknade iof flera gånger just på grund av det men skönt va det ialla fall.
Ikväll blir det jobb, även hela dagen i morgon med dubbla turer, men det gör inte mej ett smack ;)
Nu ska ni få en låt också som jag hörde i lördags som jag fastna gode bra för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0