Torsdag

Yahapp jag VET jag är dålig på att skriva här, har fått diverse klagomål inga namn nämnda eller hur LINA:P Men har inte så jättemycket att skriva om, eller egentligen finns det ju massa men man ska orka skriva ned det också och jag har banne mej inte idas :O
Sitter på jobbet nu, har en helt värdelös rast på 30 min. kan inte säga att den ger så där fruktansvärt mycket. men men så är det. När jag slutar och kommer hem ska jag baka, den kanske jag kan lägga upp kort på ;) haha
Sen är det jobb hela helgen, igen. Usch tycker att man blev ganska bortskämd när man gått på schema, är jobbigt att börja springa mellan olika avdelningar igen för det känns som om man har tappat all koll som man hade tidigare men det kommer väl tillbaka får man hoppas.. eller att jag får tillbaka schemaraden jag hade, vem vet det kanske händer ;) HOPPAS HOPPAS!!!
Sen så är ju en resa på g också, till Stockholm men mamma syrrorna och mammas faster. Ska bli himla skönt att få fara bort ett litet tag ialla fall.

nåja böra ingenting i 20 min till.. wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0