Torsdag

Oj va skönt det har varit att vara ledig idag! Men dagen började inte med sovmorgon utan jag hade lovat att köra syrrorna till tandläkarn 7,40 men när de va klart där och syrrorna var på skolan så somna ja om så skönt igen.. känner att det är läggdags snart igen för som alltid när jag ska ha sovmorgon så händer det något, så det blir att ringa massa samtal i morrn.. SUUUCK!
Nåväl har bakat tårta idag också till pappa, haha ja nog har man fantasi alltid ;) speciellt Linda som hade värsta idén om vad min "fina" tårta handlade om.. Farmor kom också förbi och fikade och Linda och Tommy kom förbi en stund senare också.. tror ändå att halva tårtan är kvar^^
Går eftermiddag i morrn, goode skönt, och efter jobbet ska jag förbi mina damer och säga hej :)
Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0