Tisdag

Haha fan va hemskt jag va tvungen att tänka efter om det var tisdag eller onsdag och helt seriöst trode jag det va onsdag.. önsketänkande?! är ju ledig torsdag så längtar kanske dit ;)
Idag har det varit jobb, en skön dag då jag passade på att kolla om ugnen var lagad som det var utlovat och godare morotskaka får man söka efter, fick faktiskt högsta betyg av pensionärerna! 
När jag slutat så åkte jag förbi och surra med Linda en stund och sen vidare till mamma och pappa, hade lovat Bea att visa hur man gjorde en grej med håret och så kom kenneth förbi också.. oj så många månader sedan man träffade honom så det var ju trevligt.
Men nu är jag hemma, och gode sur kisse hade jag.. hon mötte mej inte i dörren först jag ropa.. någon tyckte jag vari borta aldeles för länge.. men hon är inte svår att charma tack gode för det ;) Jag råkar ju ha en kisse som totalratar blötfoder.. har prövat det mesta men inget duger.. därmot godis tycker hon om alltså "vanligt" godis så hon fick en liten bit så nu är hon nöjd, glad och pratandes :) Har varit och handlat en lampa nu till min nya stjärna.. OCH tagit kort och ja jag är nöjd ;)
Imorrn är det sovmorgon som gäller.. och det behövs och sen jobba medan dom andra har P-möte och sen reusrs på Pärlis..
Over and out Seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0