Onsdag

Mätt i magen är man nu, har gjort ugnslax med Abbas  fetaostpesto. Fast jag vet inte om jag tyckte att peston smakade så mycket tyvär :/ men lax är ju alltid gott :D
Igår på jobbet hade vi anhörigträff och oj så trevligt det var, vi sjöng julsånger fikade och surrade en massa och jag tror det hela blev mycket uppskattat av både anhöriga och pensionärerna.. och personalen så klart. iallafall jag hadde jättekul! och fika i mängder fick vi över så nu kan alla gotta hela vägen fram till jul ;)

Ikväll är det också kvällspass som gäller sista passet innan sthlm, åker från Kallax kring 10 wii! Har kameran på laddning och nästan allt packat bara det sista som shampoo och sånt (som vanligt) som ska packas ned på morgonen. Och vilken morgon ensen jag vet då en som inte kommer vara så pigg, måste kliva upp typ halv 6 för att hinna duscha och ha mej för att ta med mej väskan till Bea så hon kan stoppa ned sina saker, för lustigt nog får vi bara ha 3 väskor med oss och vi är 5 som far :S men det går nog ändå om man tänker praktiskt och inte ha med sej dubbelt av allt som typ hårtork, hårspay och sånt.. Men KUL ska det bli!:D
Seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0