Måndag

Sådär ja då var det måndag och ny arbetsvecka, eller för mej börjarde veckan i torsdags förra veckan och pågår till onsdag denna vecka.. behöver jag säg att jag är ganska sliten?

Men det var en mysig dag på jobbet idag, vi satte upp julgardinerna, ljusstakarna och stjärnorna och inte kunde jag hålla mej då jag kom hem inte. For till konsum och köpte mej en ny julstjärna (en på fot) för jag va så jävligt less på ljusstaken. Egentligen hade jag tänkt hitta mej några nya julgardiner också men hitta inga som föll mej i smaken riktigt så dom gamla fick åka upp igen. Men ialla fall sjärnan var riktigt snygg, sen ska jag ju sätta upp lampan jag gjort också men måste spraya den vit först och köpa en ljusslinga på batteri till den, hoppas det blir bra!:)

Jusst ja ska ju till Stockholm också låter det som, den 1a December om jag få ledigt den dagen men the boss sa att det nog inte var några problem. Oj va skönt och roligt det ska bli att komma från byn en sväng, framförallt ska det bli kul och se vad syrrorna tycker om att flyga för det är ju första gången för dom. 

Funderar bara på vad man ska göra ikväll, OM jag ska göra något.. kan inte hälsa på hos mamma och pappa för syrran har spyat så den risken tar jag inte. Sen orkar ja banne mej inte fara någon stans. Blir nog tvn ikväll.. kanske se reprisen på waterwööörld, nåja ja lär ju se.
Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0