Måndag

Måndag hade jag igår också iof, inte lätt när man är vimsig ;)
Igår var det jobb och skyltsöndag, tycker den har blivit ganska tråkigt för det finns som inte så mycket. Var så mycket roligare då det fanns utställare med hemgjorda saker på forum det var som mer jul över det hela då. Köpte ialla fall en plastblomma (den levande lekte Disa sönder) men lite stenar och det blev ganska bra, och så har jag gjort en julblomma men den finns den inga kort på :)
Sen så var jag och syrrorna förbi Linda för det var ju även hennes födelsedag.. GRATTIIIIIIS!<3 och mitt i allt så smsa Lina och fråga om vi skulle baka lussebullarna på kvällen istället.. ja visst ja banga inte (sov för övrigt jävligt gott inatt ;) ) så lussekatter blev det och GODA blev dom ;)

Men på morgonen då klockan ringde va ja inte lika pigg och speed nä då ville jag bara sova vidare men har ju bokat tvättstugan för jag har jävlat inga rena kläder och det kan man ju behöva, speciellt då man ska till stockholmia ( ja jag tjatar men det ska bli så kul!) så nu tvättast det för fullt och jag funderar på om ja ska orka renbädda eller inte.. men skulle ju va skönt.. 

Ner och hänga tvätt

Seeyaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0