Tisdag

Idag har jag fått vara ledig och har hunnit med en hel del. Städat okey plockat ihop behövs fortfarande dammtorkas, dammsugas och skuras.. nån frivillig ?! Diskat, kört all jävla reklam till papperssorteringen, pantat burkar och handlat. Tänkte nämligen bjuda familjen på mat. Dom har bjudit mej så mycket så jag tänkte att man kan ju bjuda tillbaka också, sen så är det alltid trevligt med besök!:) På menyn idag blir det smördegsinbakad kyckling med 4peppars ost, pommes, bea och sallad. Gott eller hur;)
Sen har Kusin Linnea och hennes kompis Carolin varit förbi på en kopp kaffe, en hel del surr om diverse saker. Bland annat om piercingar och jobb. Jag är utav den åsikten att så länge folk går omkring med ringar och armband kommer jag att ja kvar mina piercingar punkt slut!
Nä börja förbereda maten nu :)
<3
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0