och det fortsätter

Så var denna jobbarhelg över, men min jobbar vecka är inte slut först på torsdag och jag kan erkänna att jag längtar dit! Att få vara ledig!:) Det är ju crousing i byn den 21a också.. komsi komsi ;) Börjar hoppas på att sommarschemat ska vara klart snart också så man kan börja planera sin egna sommar som att vara i Brändön och mammas födelsedagsfest (hon fyller 50) så man vill ju ha chansen att byta bort den helgen om det skulle vara så att man jobbar. Men man får väl inte göra annat än att vänta.
Har varit och träna nu på förmiddagen också gick väl ganska bra ändå
  • Cykel random hill 10 min 5.9km
  • Gym helkropps 10 maskiner
Det enda som kanske inte gick så bra var benpressen, men min rygg ville inte den idag så jag pressa den inte. Onödigt att få sådär sjukt ont igen!
Nä borsta ut fågelboet på skallen innan jobbet börjag 12.30
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0