Nattuggla

Jag är fanimej hopplös! obotlig nattuggla utan förstånd.. gud förbannat! Jag var duktig, gick och la mej tidig tills jag kom på att jag "var tvungen" att kolla en sak på datorn angående jobbet (vad annars?!) och nog fan kunde de ha väntat till i morrn för vad hände, jo nästan en timme senare så sitter jag här fortfarande. Haha på mej själv som trode att jag "bara skulle kolla det" tji fick ja, och pigg är jag också. Nudå?! Funderar starkt på en kopp kamomill te som sägs ha en lugnande effekt, om man tror riktigt mycket på något så funkar det ju eller hur? och just nu har jag bestämt mej för att tro som FAN på det ^^
Jag kan inte mer än skratta åt mej själv HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0