Nämenhej

Jo jag lever, men har varit i fullt ös medvetslös hela helgen!

Fredag så jobbade jag kväll, men hann med en hel del före det. Fick ju papprerna från läkarstationen och blodproverna var det inget fel på så kan nån förklara varför i helvete jag är så trött då?! Sen så stod det även (för min handled) att jag ska äta Voltaren i 2 veckor och bära handledsskena i 6 veckor. Först och främst kan jag inte äta voltaren för jag får så ont i magen och jag ringde och sa detta på vårdcentralen, meeen då fick jag utskrivet Omeprazol mot magontet.. vadå äta en medidin för att man får biverkningar av en annan?! Kan bli många mediciner i slutändan

Lördag: så jobbade jag en delad tur, vilket gick bra såklart. På rasten skynda jag till apoteket för att hämta ut mina Voltaren och mina Omeprazol men tror ni att det hadde kommit in så jag fick hämta ut dom? NEJ... gud förbannat! hem och vila en stund och tillbaka till jobbet. När jag slutade var jag värsta bitter fi**an för att jag inte fick fara på crousingen jag också, varför skulle den vara just i helgen för?! så bitter som fan så sov jag före 11 en lördag kväll!

Söndag: började även idag att jobba 6,45 och denna dag gick också bra, när jag slutade åkte jag förbi mor och far för att gratta mamma på morsdagen. Köpte med mej en tårta (rosor hade hon redan fått) så jag var där under kvällen och sen hem och sova. Men (haha många men här) så fick jag myrkryp i hela kroppen, främst benen och gud vad jag hatar när de blir så det går fan inte att sova=( men tillslut så..
Idag Måndag är jag ledig (även tisdag) SKÖÖÖNT! Ställde klockan på 7,30 för 8 har dom teletid hos sjukgymnasten. Fick prata med "min" sjukgymnast om detta med handledsskenan och blev hänvisad till sjukteraputtan, men passade även på att boka in en tid för ryggen. Inge kul detta när man måste dra i sej värkisar efter att man har tränat för att man har ont. hur tagg blir man då lixom att träna?! Men ialla fall ringde sjukteraputtan och jag fick en tid i morgon kl 9 (där rök mina sovmornar) men skitsamma. Om detta med voltaren och handledsskena inte hjälper KANSKE jag får en remiss till kirurgkliniken. SÅ man får se vad som händer då.
Ikväll har jag även tvättid, kul jul och så ska pappa visa mej vars jag ska hämta madde på onsdag. Dom ska ha nån sova i tält grej och jag har som den snälla storasyster jag är lova att hämta henne ;)
Jo förresten, kanske blir utomlands 2 gånger i höst!:D först då självklart den obligatoriska höstutomlandsresan med Lina, men sen även med min familj:D fatta kul:D
Nu ska jag dra igång några koppar kaffe och städa? det behövs men inte speciellt kul på sin lediga dag men men ;P
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0