Middag

Blev en brakmiddag idag, skulle ta kort men det kom jag ju på när det redan va uppäten.. så himla typiskt.. men god var den då i alla fall.
Har haft en Lina på besök också, jag fick pröva en ansiktspeeling från Mary Key och den var faktiskt bra. Så kanske köper den någon gång framöver, för nu känns det som om jag handlat nog där för denna månad. Tänkte ringa en som håller i ljuspartyt i morgon också för att boka någon tid. Shit blir mycket nu ;P
Sedan så ska ja ringa vårdcentralen i morgon, ska höra om jag kan komma in och ta några prover för jag misstänker något i stil med järn/blodbrist. För jag är hela tiden trött, ser ut som fan under ögonen och får blåmärken bara sådär.. ska ialla fall kolla upp om det är något. Sedan ska jag börja bråka över min rygg igen är ju fan inte meningen att man ska känna sej som 89 när man är 23. Nu jävlar ska det bli fart.
OCH så har jag mailat min hyresvärd, ska be vaktis komma förbi för nu luktar det fan från toan, har monterat ner och rengjort allt som man kan (vad jag vet ialla fall) och det slutar inte lukta jag blir galen! och så har jag frågat om jag får byta bänkskiva för den jag har nu är gode skabbig!
Nä va allt från mej ikväll
<3

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Farbror Urban

Prova spola ;)

2011-05-04 @ 00:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0