Lördag

Gisse så skönt det var att få en sovmorgon idag.. det behövdes verkligen ;) haha Vakna upp i min egna takt åt frunch och svängde förbi mor och far en sväng. Drack kaffe och prata om hur tröga människor det finns, och det finns en hel del (tyvär) och sen vidare till jobbet där jag för tillfället har rast. Dom har ju gjort om mina tider här så på helgerna så går jag 13.30-20.00 men 30 min rast. Fast det gör inte så mycke då får ja ju mer helg OB ;P

Ikväll blir det att umgås med kusin Linnea, se på uv songcontest eller va man nu kan hitta på. Är ju så fint väder nu så kanske en ragg inte skulle sitta helt fel ?;)

Tänker mycket än och ångrar en hel del, egentligen ska man inte ångra något för det är en svaghet. Man ska lära sej istället för att ångra. Men nu så får jag väll vara svag och ångra helt enkelt, även fast jag lärt mej nått också. Tjorvigt det där. Men många gånger inser man vad man förlorat när det redan är borta, och då är det för sent. Nåja det kommer väl nya skepp, jag får se det så :)

seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0