Läkarbesök

Så där ja, nu har jag varit och gjort bort det värsta på hela dagen nämligen läkarbesök. Som tidigare nämnt så misstänker jag järn/blodbrist så jag var där för att fråga om det. Ska få ta blodprover i morgon så note till mej själv: får inte äta något efter kl 20.00 och ingen frukost! Inte för att jag kommer lida speciellt mycket sålänge jag får dricka vatten! Passade även på (när jag väl far till läkarstationen brukar jag ha minst 2 saker att fråga om eftersom jag har läkarskräck så åker jag inte dit i onödan) Att fråga om min handled och rygg, fick väl inget speciellt svar om ryggen? men fick en remiss till ortopeden och dom ska då kolla om ja har nå tjall i karpaltunneln i vänster handled. Så hoppas remissen går fort så man får veta och förhoppningsvis göra något mot det, är såå less på att ha ont i rygg och handled.
Nä färdiggnällt nu, ska ta mej en kopp kaffe och vänta till 13.30 för då ska jag möta upp Lina och fara och träna, gud så skönt fast energin inte är tillräcklig. Men man gör ju så gott man kan!:)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0