Helloo

Satan i gatan vad ont jag har i mina ben och framförallt i fötterna! Att jobba vissa dagar är inte lätt och jag önskade att jag hade haft stegmätaren på mej idag! Hela tiden något att göra och aldrig en lugn stund, så mina fötter känner att dom behöver vila en stund nu. För inte vilade jag när jag kom hem inte utan fick ett av mina berömda il och började städa. Inte sådan där rolig städning som syns då man är klar utan såndär som är behövligt som sophinken osv, Bläää säger jag bara men nu är det gjort! och förhoppningsvis är det ett tag kvar tills nästa. Men funderar på att gå ann med dammsugarn och skurhinken också, speciellt på toan att handdukar och hårspray kan stöka till det så förbannat, jag tycker att man hela tiden är där och torkar men liksförbannat så är det massor där hela tiden! whyyyy..
Men i helgen ska jag himla säkert vara ledig, är ju crousing i byn som sagt och då ska jag vara där! Vet inte om ja ska dricka för jag är ju ledig hela helgen, men jag ser ju =) Kul ska det blir ialla fall
Sen ikväll kommer pappa förbi och en av hans kompisar för han har lovat att fixa till min nydator, så nästa gång jag skriver ett blogginägg får jag hoppas att det är från den nya ;)
seeyaa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska lägga mig otillgänglig lördag kväll och söndag förmiddag ;) kul med cruising, vem ska du åka med!? ;) vi har mycket att prata om och ta igen känner jag!! :D

2011-05-18 @ 12:44:25
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0