Helgen som var

Måndag morgon åter igen och en fullspeckad vecka att vänta sej, men det har varit gudomligt att vara ledig nästan hela denna helg bortsett från 3 timmar lördag morgon. Helgen har ialla fall varit jättekul som alla vet var de ju corusing på byn och självklart skulle ju vi vara med (jag, fia och lina) så vi började inta lite gotta hos fia, spelade spel och så kom kusin Linnea som skulle chaffa oss igenom kvällen. Till min stora förvåning kom det bra mycke mer bilar än vad jag trodde att det skulle komma.. KUL! det enda var väl att det sinade snabbt, men vafan det kom ju folk! Bara hoppas det blir nån fler crousing i år ;)
Söndag ja då mådde man väl som man förtjänade skulle jag tro, men så värt det ;) Blev bakismat med fia på aramo.. mmmm för kycklingrulle! Lina skulle jobba så hon kunde inte vara med :/ men vi satt i alla fall ute i solen (och blåsten) och mumsade. Jag åkte sen vidare till mamma och pappa där jag inte var speciellt aktiv (haha) men på kvällen kände jag att man kanske skulle försöka gå bort lite av den där kycklingrullen man klämt i sej tidigare på dagen, sagt och gjort ja och bea tog oss en 7km runda, så lite av det där onyttiga kanske försvann?! ;)

Nu är det mitt på dagen och jag har nästan nyss klivit upp, mot min vilja. Mina ben bestämde sej inatt att ha myrornas krig och då går det fan inte att sova! man blir fan galen! Ska fara iväg och träna om en stund ska bara inta lite frukost och sen 16,15 börjar jag jobba, skönt med en mjukstart på måndag;)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0