Godkväll

Idag har jag faktiskt fått vara ledig, och jag har sovit och sovit och skönt var det! Har haft en hel del att grubbla på och jag vet inte rikigt vad jag kommit fram till? men jag får väll se. Då jag vaknat for jag och tränade, och motivationen hallå vars är du?! men fixade då överkroppspasset, hade ju egentligen tänkt köra helkropps men det som blev fick fan i mej duga.
For hem och duscha, gjorde mej i ordning och åkte till mamma och pappa, vi sku ju fara till lule för dom har ju nämligen öppnat SKOPUNKTEN haha inte bra för gissa vem som kommer handla skor?! och gissa vem som handlade ett par skor ;) kunde inte låta bli ;P
Snygga va ;)
Kom hem och vi gjorde hembakad pizza och gud så gott det var, hemma gjord är fan så mycket godare kan då jag tycka, och så får man ju välja själv vad man vill ha på.

For på byn en sväng med Lina och syrrorna, var och tände ett ljus för en liten ängel och själ, Sebastian,  Sov i ro lilla vän.
Jag ska vagga din oro till lugn
Jag kan se att din börda är tung
För dina ögon bär skuggan av sorger
Alltför stora för någon så ung

Nu sitter jag här och vet att jag egentligen ska sova för jag börjar halv 8, men ska nog vara vaken en liten stund till :)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0