God morgon!

Eller ja morgon var det för mej kl 6, men ändå. Sitter på jobbet och har rast och det är en bra dag idag, det är en som har intro så vi har varit hela 3 styckna och oj så kul det är!:D en skön morgon helt enkelt. Dock är varken handleden eller ryggen speciellt snäll idag, jag tror kroppen har börjat säga ifrån men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag har jobbat som en annan tok i 2 veckor. Tänkte ju vara ledig HELA helgen, men fick ett jobberbjudande jag inte kunde motså. På min "hemma" avdelning som jag alrig annars får vara på men tack och lov är det en resurstur på 3 timmar så det va ju inte värst :)
Nä lägga sej och vila en stund så man orkar jobba vidare :)

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0