Go kvällens

Ja träningen idag gick faktiskt jättebra, men stör mej så förbannat på människor som är där och bara leker. Sitter och tar upp plats (och då menar jag att dom inte ens använder maskinerna) är man där är man där för att TRÄNA hur jävla svårt ska det vara att fatta det?! Snorungar..
Idag blev det:

   *Cykel random hill 10 min 6,3km
   *Gym helkropps 10 maskiner
   *Cykel random hill 20 min 11,4km

Så helt fy skam var det ju ändå inte !:)

När jag tränat färdig var det hem och hopp i duschen, började ju jobba 16,15-19,45 men fick mej även ett extrapass. Fick jobba natt på Ugglan vilket jag längtat mycket efter. Många timmars jobb blev det men det är kul. Det enda jag har att klaga över att jag måste fasta pga blodproven jag ska ta i morgon, så en natt utan kaffe blir det men får väl hålla mej vaken på annat sätt :)

Nä nu ska jag ta mej nått för händerna så inte den lilla energi kicken jag har försvinner.. Sov gott !:)

Seeyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0