Fredag den 13onde

Jaha skräckens dag är här, hänt er något? Själv höll jag på att helmissa att jag gick en dag på Ugglan, men kom på det i sista minuten ;) haha.. nä men. Jag tror ändå att jag är lite vidskeplig, det får inte ligga nycklar på bortdet ex. Fast jag tror iof att det är det enda jag håller mej till.. Så är ju ändå inte värst ;P

Sitter nu och har rast och jag har funderat mycket nu på senaste, på det mesta egentligen. Som att fixeringen vid att jobba är FÖR stor, stressen av att inte få nog med timmar. Men jag har nu kommit fram till att omän jag bara får 100 timmar i månaden så klarar jag mej ju, så varför hänga upp sej? det är ju bara jag själv som förlorar på det! Jag får ju inget liv förutom jobbet. Och det är jävla tragiskt! Ibland då man är ledig vet man inte vad man ska göra, man vet bara vad man skulle ha gjort om man var och jobbade. Inget feltolkande här jag älskar att jobba och jag gillar det jag för tillfället jobbar med MEN jag får inte förlora mej själv i det, jag får inte glömma mej och vad jag vill och att jag faktiskt FÅR vara ledig med GOTT samvete!
Jag har mest troligt misst en sak jusst på grund av jobbet, och det gör ont i hjärtat. Att jag vet att det kaske skulle ha hänt nått, men att jag alltid var upptagen, alltid och jobbade! Och i slutändan är det inte värt det för ingen vill ju vara ensammen eller hur?! Balans är det bästa.

Så jag har bestämt följande: Försöka att inte stressa upp mej för att jag får för "lite" timmar, ta dagen som den kommer och inte alltid sätta jobbet i första hand, utan prioritera mej själv lite mer. Låter väl bra eller ?!:)

Igår var jag ju och tränade också, glömde skriva det igår.. eller glömde jag hade en spykiskt meltdown angående ovanstående, så jag var väl inte riktigt på humör. Men att träna gick bra, och varmt var det! Längtar tills dom ska bygga in gymmet. Jag frågade igår när det skulle ske och det skulle bli när basängen var stängd så mest troligt till hösten skulle det vara klart.. hoppas hoppas! men ialla fall

   *Cykel random hill 10 min 6km
   *Gymträning överkropp 6 maskiner
   *Cykel random hill 20 min 12.4km


Så det blev dett godkänt pass..

Nä nu ska jag bläddra runt lite på nätet när jag har rast, men vi hörs sen!:)

seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0