Bodenbad och Crousing

Oj vilken lördag det har varit, helt jävla bäst!
Började med att jag, Lina, Bea och Madde åkte till Bodenbadet. Var så himla länge sen jag var där och det är så skönt att komma bort från byn, och vi roade oss kungligt. Som att vara liten på nytt haha.. Inne på "simmdelen" så hade dom nån hopp lek sak med hinder och grejer, och eftersom vi hade mina syrror med oss så hade även jag och lina en ursäkt för att leka ;) många blåmärken blev det men fan så värt! Bubbelpoolen fick sej också en hel del besök utav oss, är så skönt för min rygg att sitta i värmen, tänk om man hade en egen bubbelpool.. hade inte varit helt fel.
Efter badet så blev det ju det obligatoriska besöket på Dollar, köpte väl inget speciellt bara sånt där nödvändigt men kul att titta på saker ialla fall.
När vi kom hem till byn så möttes vi av en färdiglagad middag, lax och potatis.. så det tackar jag och bockar för och så vidare hem för att klä om och sminka sej lite. Var ju övertalad att följa med på Pitecrousing, och är glad att jag lät mej övertalas. Shit vad bilar det var hur mycket som hellst och jag skämtar inte när jag säger att man fick vara glad om man kom 3 meter på 15 minuter haha.. "GUL BIL" fick vi höra många gånger och det berodde ju på att Fia såklart har en kyckling gul Audi, och vad jag kunde se va vi den enda som åkte gul bil.. KUNG ;) haha.
Och dagens var ändå:
"Vi vill inte ha lammkött, vi vill ha regäla stekar"
Idag Söndag då? den har varit hyffsat lugn, har promenerat med min hund och badat henne så gissa vem som inte kommer vara specielt poppis dom kommande dagarna. Sessy ser verkligen ut som en dränkt råtta när man badar henne. Och så har jag färgat och slingat håret på mamma.
Tänkte lägga upp bilder också men blogg vill tydligen inte sammarbeta med mej idag, så lägger upp dom i morrn kanske ?
Tänk att hjärtat kan göra så ont av så många olika saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0