Trött em

Ja nu sitter det en trött em och bloggar, har jobbat kväll på en avdelning som jag aldrig annars är på och man försöker vara så duktig som man bara kan och hinna överallt trotts att man egentligen inte vett någonting om någon. Och det mina vänner är ganska så tungt! Man vill ju trotts allt inte belasta den ordinare personalen mer än nödvändigt. Vet inte om jag har fått sån jättemycket större koll men lite har jag ialla fall lärt mej. Och det är ju inte dom vanliga rutinerna som är svåra att lära sej utan dom personliga, ex diabeteskost, låglaktoskost, socker till kaffet, speciella sockor på nätterna osv. Det är ganska mycket att komma ihåg. Men men det tar sej väll!:)
Sitter ialla fall här och försöker varva ner efter kvällen. Äter mörk choklad och min absoluta favorit "Lindt Exellence A toutch of sea salt"  att salt och choklad kan passa så bra tillsammans, mmm me love it!
Men ska försöka att ändå göra en någorlunda tidig kväll, börjar ju trotts allt om kl 7 i morgon bitti :)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0