Träning

Ja lusten att blogga har inte infunnit sig riktigt för tillfället, men den kanske kommer åter=)
Idag bestämde jag mej ialla fall för att jag  var frisk nog för att träna, ialla fall lungt. Är fortfarande snorig och har lock i öronen (mycket irriterande) men jag har inte magsjuka ialla fall och det tackar ja gudarna för! *peppar peppar* Men guuud så skönt det var att få träna idag, jag får så ont i kroppen nu när jag är van att träna regeldbundet om jag inte gör det. Och min träningspaus pga förkylningen var en HEL vecka! Men nu kanske det är back on track?! får hoppas! idag blev det:
  • Cykel random hill 10 min  5.5 km
  • Helkropps 10 maskiner nautilus
Tänkte ta och cykla efter också i vanlig ordning men ALLA cyklar var ockuperade, hur stora är oddsen?! bara för att jag skulle ha en! men men får ta det på Onsdag då!=)
I morrn när Lina slutat jobba ska vi åka till Lule, komma bort från byn en sväng. OCH så ska jag handla den där väskan jag visade tidigare;) wiiii.. Sen ska ja komma ihåg att handla den där saken pappa beställde med mej också. Har skrivit på en lapp för säkerhetens skull:P haha
Jo jusst ja, sakerna jag beställt från oriflame har jag hämtat idag också. 2 handkrämer, ett nagellack som ska stärka naglarna (och med all den handsprit man konsumerar i jobbet så  behövs det verkligen) samt en nagellacksremover som är i en penna, så man kan ta bort det lilla som hamnar på utsidan utan att förstöra det som är på själva nageln, skitsmart tycker jag!
Så här ser den ut!

Bild lånad från oriflame.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0