Träning

Till salu: En boll gjord av sandpapper, finns: i min halls, Pris: GRATIS! Fyfan så trist, har blivit förkyld IGEN i halsen finns något som känns som en boll gjord av sandpapper som kliar och har sej, kan inte gå utan att flåsa som en gris alltså livet är inte rättvist :( jag har inte tid att vara sjuk! Behöver jag ens påpeka att träningen kändes värdelös idag?! allt gick bara tungt och bläää (jag får klaga hur mycket jag vill) men men jag tog mej igenom det och jag överlevde, det är väl det som räknas!

  *Cykel random hill 10 min 4.4 km
  *Gym underkropp 6 maskiner
  *Cykel random hill 20 min 10.6 km

Nåväl bättre lycka nästa gång får jag väl säga!
Sitter iaf på jobbet nu, börjar inte först 13.30 men vafaan bra att va i tid (haha) känner ett detta kan bli en lååång kväll för min energinivå blinkar rött, men får väl dra i mej några koppar kaffe så kanske det löser sej, man får hoppas ;P
När ja slutar ska jag åka till mamma och pappa och pussa på min hund, helt sjukt vad jag saknar henne. När alla andra gullar med sina hundar så är min inte hemma hos mej. Fast det är klart har man levt hela sitt liv i ett hus hur kul är det att bo i en lägenhet då?! men det är tomt det är det.

nåja kaffe var det va?!

seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0