Träning

Inatt sov jag som en apa, vaknade en miljon gånger och hade myrkryp i benen fyfaan så störande det är! Sen när jag äntligen kommer till ro och kan somna går klockan hur snabbt som helst, telefonen ringde och jag trode då såklart att det var larmet jag ställt, men nej dom ringde och frågade om jag ville jobba. Idag sa jag fakriskt nej jag känner att jag verkligen behöver en dag ledigt speciellt när jag ska jobba som ja ska till helgen. Så väl unnad denna lediga dag är jag!
Har hunnit vara och träna också, som vanligt. Överkropp idag
  • Överkropp 6 maskiner
  • Cykel 20 min 11.5km
Så mycke mer blev det inte idag, men det får duga.
Efter träningen åkte jag och hämta den ena syrran i Kanis, dom har haft en utedag som tydligen var gode så poppis. Jag tycker det är bra att dom har sånna dagar också, det behövs för att orka plugga det sista av terminen.
Det jag sitter och väntar på  nu är att klockan ska bli 14. Ska närmligen på en bankmöte idag.. nej inget spännande utan jag ska börja pensionsspara. För när jag bli gammal ska jag banne mej kunna resa och då är det dax att börja spara.. så kom igen med er till banken och börja pensionsspara!;)
Sen ska ja upp till Kanis igen för den andra syrran har också utedag, funderar på att ta med mej vildingen Troja men den som lever får se..
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0