Träning

Idag på gymmet var det "småbarn" och jag kan ju inte annat än störa mej på dom. Springer omkring, flamsar och stör alla andra som ialla fall försöker göra en vettig insats. Håll er där ifrån förfan om ni inte ska göra något vettigt! Tackar mej själv att jag inte hade lagt ur hörlurarna ur väskan så jag kunde stänga ute deras förbannade flamsande. GAAAH!!
  • Cykel random hill 10 min 5.4km
  • Helkropp 10 maskiner Nautilus
  • Cykel random hill 20 min 12.3km
Så ett godkännt pass som kunde ha gått bättre.. Suck jag skyller på dom!
Sen blir det jobb, jag gör inget annat just nu känns det som men det går ju i perioder så man passar ju på när man får.
Nu mot duschen och ivääääg (haha)
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0