Nu så

Nu har jag lite att berätta, bortsett från att jag har jobbat hela helgen i vanlig ordning så har jag även hunnit med lite annat.
I går så var jag och lina hos marie, vi grillade! mums, jag grillade kycklinghammis och Halloumiost (som förövrigt var jättegott!) och åt pommes special nått och beasås. Till efterrät blev det daimglass och dipp med gurka och morot. Snacka om att vara sprängmätt efter det! Vi såg på nått program som Brolle är programledare i och ni kan ju gissa vem som med våld skulle se det;) samt BB avsnitt och Körslaget. Angående körslaget så hejjar jag då såklart på Lisa Miskowski för hon är ju bara bäst!
Idag på mina timmar så åkte jag till mamma och pappa, mormor och morfar har ju varit "barnvakt" sen igår eftersom mamma och pappa skulle till Lycksele på show med grannen och hans sambo. När mor och far kom hem så hade dom köpt något till oss var och jag fick en ny aromalykta som var jättesöt!:)
I övrigt har helgen varit full med nysningar (hur mycke kan man nysa?!) snorande och hostande. Jag som tycker att jag varit sjuk så det räcker! Man känner sej som en annan zombie och jobba som zombie är fan ingen lek! Men får sova ut i morgon och hoppas att det gör susen, träningen får jag se hur det blir, men känns som om jag ändå vill fara och träna men kanske inte tar ut lika mycke som vanligt, aja den som lever får se!
seeya!

Kommentarer
Postat av: Lina

Väntar på bilder......!!!!! ;) haha.

2011-03-21 @ 10:26:45
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0