Ledig

Ja idag har jag varit ledig, eller jag har rättare sagt tagit mej ledigt idag! Blev tillfrågad halv 7 i morse men ja kände att jag behöver denna vilopaus, och så blev det ;) Har inte alls gjord något speciellt idag (både skönt och tråkigt) har tränat och det var gudomligt eftersom jag missade fredagsträningen. Så idag körde jag noga och hårt ;P Ikväll har det blivit lite städning också, all denna sand all denna jäääävla sand som följer med in + halva burken med strössel ja tappade på köksgolvet *suck*!  Har man inte jobb så skapar man sej jobb som ja brukar säga. Och jag kan vara jääävligt duktig på att skaffa mej jobb!
Senare tror jag att mamma och pappa skulle kika förbi, är ju kul om dom kan komma hit också nån gång, samma flickorna som lovade dyrt och heligt att dom skulle komma ofta.. psssf! "men du är ju aldrig hemma!" brukar dom säga, kanske sant iof.
I morrn blir det ialla fall jobb, en kort tur mellan 7.30-12.30 så det är skönt då har jag ju ändå kvar hela dagen utan att ha sovit bort hela förmiddagen! haha. Men vettefan va ja skulle hitta på i morrn efter jobbet, hm får fundera vidare på det.
Åter till träningsdelen, följande idag:
  • Cykel random hill 10 min 5.5km
  • Gym helkropps 10 maskiner
  • Cykel random hill 20 min 11.1 km
Ett bra och mycket noga utfört pass så hoppas på träningsvärk i morrn ;)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0