Kaffe

Jag har säkert sagt det förr men jag säger det igen, kaffe håller mej vaken just nu! Shit jobbar som en annan **** meeen jag vet att jag kommer ha mer ledigt och mer korta dagar i slutet av månaden, får bara jobba 8 timmar till utöver dom 4timmars dagar jag har på schema. Så jag klagar inte ;P meeen det resulterar i en hel del kaffedrickande ;)
(bild från google)

Har jobbat 7.30-12.30 idag så nu ska jag göra ingenting funderar faktiskt på att ta en timme på soffan, känns som om det behövs. Sen ska jag iväg till apoteket och köpa en toner för nu jävlar ska mina pormasker bort! Jag har aldrig haft problem, eller bara haft nån enstaka nån gång då och då men nu jävlar har jag säkert 5 stycken och det gillar vi inte! Bort ska dom.. sen ska jag ge mina naglar en omgång för dom skivar sej och jävlas.. men det blir väl så när man spritar dom 10000000 gånger om dagen!
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0