Ja jag fortsätter

att snora hosta och nysa. Men tack och lov för Renixin nu känns det ialla fall inte som att bihålorna ska spränga min skalle i tusen bitar!
Igår eftermiddag så fick jag ett äta ute il så jag ringde Lina och sa att jag tyckte att vi skulle äta ute och så blev det ;) Kycklingsalsa och det var sååå muums! Och så en kaffe på det, en chailattekaffe med vanilj men linas mango var mycket godare, så det blir den nästa gång ;) Sen gick vi förbi på handplockat och det är så mycket man vill ha, men vars ska man rymma allt?! men funderar på att börja uppdatera min lägenhet lite genom att plocka bort gammalt och köpa in nytt, det låter bra va ?;) Det första jag ska börja med är nog nya gardiner (tycker det är så kuuul att byta gardiner:D ) men tills det är gjort ska jag nog snöra upp dom gröna det är ju förtusan snart vår! och det märks för vädret är ju lite udda..regn, hagel, snö och sol just nu är det sol men för en liten stund sen så snöa det haha. Men ialla fall efter handplockat åkte vi till återbruket där jag fyndade en grej, det enda som måste göras är att måla den vit, för svart ska den inte vara.. jag vill ha vitt vitt vitt! och sen vidare till min 4 timmars jobbtur. En fruktansvärt skön kväll, kan inte alla vara så ?!;) haha
Och nu i denna stund sitter jag och dricker kaffe, läser bloggar och snorar! Nä dax att fylla på kaffekoppen..
seeya!
(ja lina jag ska lägga in bilderna ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0