Helvetes!

Åh det känns som om min skalle ska explodera! Har blivit så satans förkyld så det är inte sant. Snorar hostar NYSER! gud vad jag nyser tror fan jag nyst ut allt som existerar inne i skallen! Ska åka på apoteket och shoppa echinagard och hoppas att det hjälper för det här har jag fan inte tid med. Nån som har en bra huskur mot brakförkylning ?! Har testat Sinova forte och dom åkte i soptunnan för dom hjälpte inte ett skit! Jag tackar då för att jag bara har 2 korta kvällar idag och i morrn och ledig dom 2 kommande dagarna. Jag som hade tänkt hinna med en massa när jag äntligen blev ledig men det ser mörkt ut. En lulesväng hade ju inte varit helt fel, vill sååå mycke ha den där väskan :D
Ja det där är den tungsta frågan just nu, måste jag kliva upp?! ååååh helvetes jävla förkylning försvinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0