Hej och hå

Igår blev det inget inlägg pga en låååång arbetsdag. Jobbade 7-16 på Ugglan och 16-20 på Nyberga så gissa vem som sov godast natten till idag. Bortsett från att det blåste som faaan, vaknade flera gånger av att det bullrade och hade sej på balkongen. Men fick 10 välbehövliga timmars sömn så idag är jag pigg och allert.

Tog mej en sovmorgon (dock var jag beredd på att bli utringd, vilket jag icket blev) Linda ringde ganska precis så jag klivit upp så hon kom förbi och drack en kopp kaffe, trevligt som fan för det är inte ofta vi ses numer :/ vi surrade och diskuterade om allt möjligt. Får göra en längre sällskapsdag nån dag framöver tycker då jag :)

Han även iväg på gymmet idag, hann ju som sagt inte igår eftersom det blev 13 timmars arbetsdag. Men vilken ångest man får när man är så van att få träna på onsdagar, vanans makt är stor haha. Hann inte köra igenom så noga som jag tänkt mej idag dock, men det blev ialla fall någontig

   *Överkropp 6 maskiner Nautilus
   *Cykel random hill 20 min 11.5km (radom är fortfarande mycket roligare)
   *Crossen 6 min (fyfan så kass kondis man har på den haha)

Och nu är jag åter på jobbet. Men en kort 16-20 tur idag men som sagt bättre än ingentig alls =)

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0