Golukt

Så ja då var även denna onsdag över (visst är det det?! haha) Har iaf som i tidigare inlägget varit på gymmet. Efter passet så åkte jag hem och lagade lunch, ja det är sant! Vilket blev broccoli och kycklinghammis huuums. Kring 13 kom Lina förbi med mina efterlängtade grejer från Partylite så nu kommer det lukta mumma här hemma :D
Mullbär, Svart körsbär och Meditate
Vi tog oss en promenad förbi en annan som också beställt och så vidare till Konsum och till slutdestination för mej Nyberga. En helt underbar jobbarkväll, lugn och behaglig. Sen så jag mitt smarta fan med noll i minne så glömde ja ju köpa dosan på konsum så det var bara att promenera till OK efter jag slutat, skönt att promenera ändå när det inte är så himla kallt! Så nu sitter jag här och varvar ner innan det är dax efter sängen, har fastnat så hårt i en bok jag läser just nu av Val McDermid (kan ha stavat fel) rekomenerar dessa böcker startkt ;)
nåväl titta på tv en stund
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0