Beteendevetenskap

Sådär ja mötet med banken gick bra men om jag blev så mycket klokare vettefan. Men nu pensionssparar jag då ialla fall! Sen kanske man fattar lite mer om fonder, aktsier osv senare för just nu är det 0 haha.
Åkte ialla fall till mamma efter bankmötet och började fundera. Jag tror att jag kan glömma att plugga till lärare i höst eftersom vad jag hört att dom tappat sin eximinationsrätt i lule, och matte b kommer jag inte hinna. Men om jag kanske skulle läsa nån kurs i beteendevetenskap? skulle det ändå inte vara ganska spännande omän jag vill bli lärare så kan beteendevetenskap vara användbart där också, om inte annat vara ialla fall en erfarenhet rikare. Jag ska kolla upp det där men garanterat kräver dom matte b där också bara för att jag har sån tur.
Efter mina funderingar åkte jag och mamma upp till Kanis och hann träffa Bea en snabbis (hon och hennes vänner var föresten på nyheterna ikväll angående detta med Becel och lättmjölk i skolan) men så mycke mer blev det inte. Arg var hon också sen när hon kom hem på kvällen för tydligen gick det inte så bra för vissa i hennes grupp att sammarbeta, jase barn ;) nä men jag förstår om man bli irriterad när man själv försöker vara seriös!

Har även hunnit färga håret på mor och sett filmen "she´s all that" ganska bra film, en klassiker nästan. Meeen jag är ju inte så där jättemycket för film så vad vet jag.
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0