8 timmar

God morgon! Idag blev jag väckt av bemanningspolen som frågade om jag kunde jobba 12-16, javisst sa jag. Jobbar ju även 16-20 fast på en annan avdelning. Men i morgon ska jag nog tillåta mej själv att vara ledig, i morgon eller på torsdag för jag jobbar hela helgen.
Men i alla fall tänkte jag tipsa om ett Lypsyl som jag tycker är jättebra, speciellt för mej med vintertorra läppar!
Det heter "Lypsyl with pure swedish beewax" finns på konsum för 34 kr, lätt värt priset! Det luktar fräscht och det är en liten svidande/kall känsla på läpparna när du hett på det.

"Lypsyl Beeswax Original är gjort på äkta svenskt bivax. Innehåller naturliga ingredienser som shea smör och vitamin A och E. Återfuktar, lugnar och skyddar läpparna."

Off to work
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0