Uppdate

Ja egentligen borde jag väl sova nu men jag ska.. snart ;)
Har nu jobbat 2 dagar på mitt sommarschema och det är skönt att vara igång (dock tror jag min rygg säger annat) men oftast går det bra medans jag jobbar men det onda kommer mer på kvällen då jag stannar av vilket då naturligt leder till lite taskig sömn, men det går ändå! Remissen till en MR-röntgen fanns i min brevlåda igår (en i idag också för den delen?!) så nu har jag 2 olika tider så jag måste nog ringa dit och höra hur dom ska ha det^^ men jag kan erkänna att jag blev riktigt förvånad för nog trode jag att det skulle dröja längre, men under kan ske.


Idag efter jobbet for jag till Marie, även Lina var där och jag fick stränga order om att jag skulle ha almanackan med mej. Så det blir nog en övernattning i Byske i sommar.. MYYS! Måste även försöka få bort en tur en söndag annars totalkvaddar den min och Linas (kanske david och maries) tripp till Brändön och det vill vi INTE! Som jag har längtat dit! Vidare till mamma och pappa där jag blev bjuden på Lax och potatis MUMS det också.
Jag och pappa åkte och kollade på mammas present men den va slut så det blev att beställa den istället... jag säger bara det nu blir mamma mer modern än mej i teknikvärlden haha
Jag, Bea och pappa for även förbi farmor för det var nå tjall med brunnen, och såklart passade ja på att få se kusin Saras lägenhet. Skäms på mej att jag inte hunnit dit tidigare, men bättre sent än aldrig kan man väl säga;)
I morrgon blir det sushi med Lina, det var ett tag sen så det börjar ju vara dax. Ska även kika i lite intressanta tidningar och se om jag kan besluta mej för något;) oj vad ångesten kan vara stor ibland^^ haha
Seeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0