Torsdag

Så där ja nu har man gått 4 dagar och jag är ledig i morgon, nice. Ska åka till Brändön till resten av familj + släkt och fira midsommar, och det blir nog himla mysigt;) idag när jag slutade så hade jag ju tid hos sjukgymnasten och fick ligga på värmedyna + TENS och det är såå himla skönt ni skulle bara veta! Jag ska känna efter hur min rygg reagerar på det så skulle jag få låna en och ha den hemma. Fick även pröva ett värmelinnement som iof var jätteskönt och brännde som satan men effekten var kortvarig tyvär:/ synd för det hade varit kanon om effekten varit mer långvarig, men kanske finns nått annat?! Nån som vet ett linnement som värmer och har långvarig effekt?
Ikväll har jag iaf ätit middag med mamma, vi skulle äta på Heart to heart men vi möttes av en skylt där det stod "På BB, tillbaka om 2-3 dagar" TYPISKT! Så det blev grillen istället, gott det också men var som ganska sugen på den andra maten men de får väl bli en annan gång då:) Somna en stund på soffan gjorde jag också och guu så skönt. Senare kom Lina och hämta upp mej för att åka en ragg. Apropå lina så gjorde vi ju sushi igår och jag hadde minnet med mej och tog kort ;)

Mums!:D
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0