Söndag

Så va denna helg över och i morrgon så börjar sommarvicket.. KUL :D ska bli skönt att få vara på samma ställe en längre period, blir så mycket att hålla reda på när man springer omkring överallt. Nog för att det också är kul och man utvecklas, men som sagt man blir ganska körd i skallen efter ett tag.
I fredags var ja ju hos sjukgymnasten och jag fick mej en ordentlig tankeställare kan jag ju säga! Jag har nu en kronisk smärta i ryggen och jag är behandlingsbar så jag ska få testa diverse behandlingar, linnement och TENS men om jag inte skärper mej dvs alltid jobbar, stressar och glömmer bort att ta hand om mej själv så kommer jag att få leva med kronisk smärta i resten av mitt liv. Så det gäller nu att tänka om, att ta hand om mej själv och inte jobba dygnet runt som jag numer gör. Vilket kommer bli svårt att ställa om eftersom jag tycker om att jobba och vara i farten men nu måste hälsan gå först, jag vill inte ha ont i resten av livet precis.
I Lördags så var jag hos mamma och bakade lite olika förslag inför hennes 50års och en dessert blir nog cheesecake med jordgubbar/hallon. Plus lite annat smått och gott.
Och idag Söndag har inget speciellt hänt, jag ställde ingen väckarklocka så jag vakna inte först 15 (!!!!) men antar att jag behövde det eftersom jag annars sover så dåligt.
Surfa runt en stund och sova sen :)
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0