Slut på ledigheten

Nu är mina 2 lediga dagar slut, och jag måste till att erkänna att jag är liiite avis på dom som kommer ha semester i år. Jag har inte varit ledig på sommaren sen jag var 17, tänk va lyx med "sommarlov" haha. 

I måndags ringde jag omkring massor fick svar och tid. Sen hände det inte så mycket mer.  

Tisdags så fick jag fara till arbetsteraputtan och få en handledsskena som jag då ska ha på mej i 6 veckor, inte det lättaste kan jag säga de är skitjobbigt att inte kunna böja handleden när man är så van^^ men men det är så det är.. Vi skjutsade upp Maddes saker till lillkorre där deras klass skulle tälta och shiet vad det regnade, men inget kan stoppa 2 5e klassare tydligen, synd bara att det skulle regna för jag antar att detta är något dom längtat efter. Och för övrigt är jag BÄST på att slå upp ett tält ;)
När vi kom hem så köpte jag och Bea glass och körsbär och tittade tv en stund, jag var ju tvungen att se om det var Sara som åkte ur bigbroter men självklart skulle det rena så mycket så att parabolen inte ville funka! Men tack och lov så  var det ju Sara som åkte! Nu är dom bästa i final och jag hoppas hoppas hoppas Simon vinner!:D

Idag onsdag va?! så ska jag och fika med Lina och kaaanske Marie. Strosa runt på byn lite kanske? och sen börjar ja jobba 16,15 en kort kväll!:)
Just ja, denna köpte jag i förra veckan, den hänger väl kanske inte riktigt som den ska men det får duga så länge:P
Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0