Midsommarafton

Min midsommarafton började med att jag klev upp 11, gjorde mej i ordning och for vidare till mamma. Hjälpte henne att få med det sista (övriga familjen for igår) och snabbhandla det sista och for på direkten till underbara Brändön. När vi kom hit hade mat börjat att ställas i ordning och vi beslutade att börja med sill osv först och fyfan så mätt! Sen blev det lite dricka (inte för mej då) och surr och sedan började gubbarna att grilla. Även Kerstin kom och åt middag med oss :) så vi åt och åt och åt fast egentligen tror jag att ingen var hungrig med tanke på den sena sill lunchen, men lite gick ner iaf^^ och sedan blev det ännu mer surr och BASTU. Och sent blev det tror  ingen somna före halv 3 och jag tror jag va den som somna sist med tanke på soffan jag sov i. Eller sov och sov det slutade ialla fall med att jag la stolsdynor på golvet och somna nån timma där istället. Men jag var faktiskt relativt pigg när jag "vakna" av en blöt sliskig puss av Troja och sen var det bara att packa ihop och bege sej hem för min del för jobbet började 12,30. Men en helg vilken som helst kan inte bli tråkig med vårat gäng;) hade faktiskt varit kul att fått följa till Hägnan idag, men en annan gång kanske.
Jobbet gick för övrigt som på en dans idag (haha) nä men lugnt och behagligt, for och surrade med Lina en stund senare också och nu sitter jag här och försöker varva ner. Hade tänkt duscha men tror fan jag tar det i morrn. Mitt avlopp jag HATAR det det luktar som jag vet inte vad..extremt ruttna ägg?! nä blir att ringa vaktiks på måndag IGEN, nu får det fan vara nog jag tänker inte leva i detta när det förutom sprider sej i hela jävla lägenheten, usch, blä och FYFAN!!
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0