Långdag

Lule resan var då bäst, gissa vem som kom hem med en väska ?;) och snygg är den! Ska visa bild sen på mina inköp, ialla fall dom viktiga för rakhyvel vet väl varenda en hur dom ser ut. Jag och lina alltså gick omkring på stan, kollade, shoppade, tramsade runt ja som vanligt;) åt middag på Dagobert och en iskaffe på Roasters. På kvällen kom även Esko ut och surrade med oss och det blev en sväng till på Roasters. Gud vad jag önskade att jag var lulebo för det verkar så mysigt att bara kunna gå ut och ta en öl på kvällen, eller sitta ute på nån servering, dricka kaffe och surra. Men de e väl klart allt är väl "spännande" i början. Men här i byn stänger ju typ allt kl 18. Hann även med att surra me momo en sväng. Vi kom inte hem först 23 ialla fall ;)

Idag är det en riktig långdag på jobbet. Börjar 7-16 och sen på Nyberga 16,15-19,45 egentligen är inte låånga dagar så farligt sålänge dom inte blir för många. Har ialla fall hela 30 min övertid denna vecka... ooops! men de får dom leva med.

I helg är jag ledig ialla fall från fredag kl 14. tror jag ska baka:P börja förbereda lite inför mammas 50års. Nån som har förslag på vad man kan baka som är gott på ett kalas?! 

nåja.. seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0