Hopplöst

Haha nog är det väl ändå typiskt, jag börjar inte först 12,30 och då är det orkan och regn ute och några minuter efter att jag börjat så blir det klablå himmel och sol. Det slår ALDRIG fel, garanterat att det är skitväder i morrn då jag ska slipa spegeln på timmarna :P
Sitter ialla fall och har rast, är ju på ugglan i helgen och oj så kul det är! att äntligen få vara på "hemma plan" jag misstrivs verkligen inte på det andra stället, men "hemma" är ju alltid "hemma"
Ikväll då jag slutar 21,30 ska jag förbi mamma och pappa för dom lovade att spara undan några sushi bitar.. MUUMS!

Sen den där jävl handledsskenan då, inte hjälper den ja men inte det minsta! den är bara ivägen! ska ta och ringa på vårdcentralen på tisdag.. men men

Seeeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0