Hetta

Satans så varmt det är, kan säga att det är ganska tungt att jobba i denna värme! Men det skulle förhoppningsvis komma lite regn i morrgon vilket känns skönt så att luften rensas från lite pollen. tycker verkligen synd om alla dom som är mega allergiska, själv känner jag bara av det lite vilket jag såklart är tacksam över.

Men ialla fall sitter och har en 30mins rast nu, och är lite smått irriterad! Alltså kvinnoyrken, som då exempelvis vården som jag är i så är folk ganska duktiga på att prata bakom ryggen, jag kan för mitt liv inte förstå var det är som är så svårt att prata med den personen som det berör?!  då löser det sej ju på engång, man sparar en massa irritation, energi och framförallt så främljar det ju bara arbetsgruppen av att veta att man är ärlig. För det är ju som med allt annat, ärlighet varar längst. Men i vilket fall så tänker inte jag nyttja min energi på andras irritation den energin kan jag använda till så mycket annat!

Ikväll blir det iaf poolparty hos Marie och Davis, vet inte om jag ska bada direkt men en öl blir det nog;) får ju vara lie snål med intaget ikväll eftersom jag jobbar i morrn. Men det lir garanterat trevligt, undrar bara hur svettig man är när man kommer fram, nog för att det inte är långt men det är ju så kvavt :O

Nåväl.. seeya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0