Äventyyyr

Nu beger jag mej snart ut på äventyr med min vapendragare Wiinah, vi ska besöka den stora staden Luleå.. HAH nä men vi båda är lediga (wooow) och vi tänkte att det skulle vara kul att se något annat än Älvsbyn så vårat naturliga val blev ju såklart Lule. Vet inte om det är något speciellt ja behöver, men är som lite sugen på en ny väska var ju ett tag sej jag köpte mej en ny;) men nog vet jag att de följer med hem något har ju som en tendens att göra det.
Igår hjälpte jag mamma med inbjudningskorten till hennes 50års och vilket rackel! Först har dom inget skrivprogram på deras dator så då gör jag korten på beas men då är inte skrivaren kompatibel eller vafan de nu heter till deras gamla skrivare. Vi åkte upp till morfar men då visar det sej att programmet jag använde i Beas dator inte var kompatibelt till det programmet morfar använder. JAMEN! tack och lov så löste det sej till slut, med lite stök och lite svärande över modern teknik så funka det! Vi åkte även upp till farmor en sväng för att se hur det blev efter renoveringen och det blev ju bra, fräscht och fint :)
Nä off i go.. seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0